SZÉCHENYI TERV 2022

A kedvezményezett neve: Guruló Catering Termelő és Szolgáltató Szociális Szövetkezet

A projekt címe: Technológiai előrelépés a Guruló Catering Termelő és Szolgáltató Szociális Szövetkezetnél

a szerződött támogatás összege: 5 576 953 Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 70%

Szövekezetünk vezetője tulajdonosa és vezetője az Engravetech Kft.-nek, ami már ugyan háttérbe szorult projekt lett, de korábban nagyon népszerű volt és rengeteg ajándéktárgyat készített mindenféle kivitelezésében. A megszerzett szakmai tapasztalat és a megmunkáláshoz kapcsolódó eszközök azóta is rendelkezésre állnak. A rendezvények irányából kaptunk több megkeresést, ugyanis hiány van az egyedi trófeák, díjak, érmék, plakettek és egyéb reprezentációs eszközökből, amely olyan, nehezebben megmunkálható anyagokból készülnek, mint a fa és a fém. Ilyen megrendelésekkel keresték meg minket, így tavasz óta ilyen tevékenységet is folytatunk, azonban fontos lenne, hogy a félrobotikus és kézi munka ötvezetét hatékonyabbá tenni. Jelen projekt keretében ezt a tevékenységet kívánjuk fejleszteni több tevékenységgel:

Szeretnénk beszerezni egy Daben CNC professzionális marógépet a gravírozáshoz és maráshoz

Szeretnénk vásárolni egy MacBook Pro-t (M1 Max chip 10 magos CPU-val, 32 magos GPU-val és 16 magos Neural Engine-nel, 64 GB egyesített memória,  2 TB-os SSD-tároló ,16 hüvelykes Liquid Retina XDR-kijelző, Három Thunderbolt 4 port, HDMI-port, SDXC-kártyahely, MagSafe 3 port  140 wattos USB-C hálózati adapter, Háttér-világítású Magic Keyboard Touch ID-val), amin a tervezési munkálatok tudnánk gyorsan és hatékonyan elvégezni. A cél, hogy a grafikai adottságok kihasználásával legpontosabb gyártmányterveket tudjuk előállítani.

Képzésre szeretnénk egyik kollegánkat beíratni, aki az ügyfelekkel való kommunikációért és értékesítéssel foglalkozik. A képzés célja az ügyfélismereti és kommunikációs készségek fejlesztése. A program segít rávilágítani a különböző kapcsolati játszmák buktatóira, valamint módszereket kínál a hatékony együttműködésre és a professzionális ügyfél- és panaszkezelésre.  A képzés különlegessége, hogy ön- és emberismereti alapokra épül, és egyúttal érzelmi intelligenciát is fejleszt. Egy-egy panasz vagy nehéz helyzet igazán hatékonyan és konfliktusmentesen akkor kezelhető, ha tudjuk, kivel állunk szemben, melyek azok a momentumok, amiket a beszélgetés során mindenképpen kerülni kell, és melyek azok, amelyek mentén a reklamációk vagy kialakult nézeteltérések eredményesen, mindkét fél számára megnyugtató módon kezelhetőek. Ezért ennek a programnak szerves része az emberismeret, vagyis a velünk szemben álló, vagy a vonal másik végén lévő ügyfél karakterének felismerése.

A program erősen gyakorlatorientált, melynek során a megszerzett új ismeretek beépülését szituációs és szimulációs szerepjátékok alkalmazásával és tréneri visszacsatolásokkal segítjük. Ezt a visszajelzések alapján résztvevőink igen hasznosnak tartják és nagyon szeretik.

A projekt tervezett befejezési dátuma : 2022.06.13.

projekt azonosító száma: GINOP-1.2.9-20-2021-03999

sz2020_2
sz2020_3